min lilla tisdaag (aa)

nämen tjenaree :D<3
juust nu sitter jag hära främför lilla datan , och tittar på nått skiit skuumt pogram på tv ;D
men ajja ,idaag var jag lite m linda , linn (muttan) och lilla matte(patte) :)
de var jätte kuul , fför lilla matte fick damp eftersom att jag tog hans mobiil och sen tog han linns mobil (aa)
de var lite kul ;D sen skulle linn och linda hem och ätaa , sen typ var de bara jag och matte kvar ,
sen kom linn sen gick vi t allmäna och badade m klädderna , FY FAN VA VI ÄR BRAAH (aa) <33
sen putta jag och linn in lilla matte , :D men de tycktee inte han var roliit .. "/
sen gick vi runt och försökte bli torra ;) sen var vi lite ute .
och hade kul (aa) sen skulle linn och matte hem och ätaa , så jag vänta på dom ....
sen kom linn tbaka och efter henne kom matte :D 
hände då lite saker (aaa)
men efter typ en timma skulle linn hem , påstog hon -.-
då var jag och matte lite självaa ,
ajja men TACK ANDREA YOU KNOW THAT I LOVE YAAAH :D<33333333
kanske bloggar lite meraa imorn .
kisses and huugs :D puss!

Kommentarer
Postat av: linn

thihih<3, bästavänn?

2009-07-01 @ 11:14:33
URL: http://perfeekt.blogg.se/
Postat av: M@tt3

Asso jag ska faaan ge igen påe err för ni putta i meeejh;o <3 Meeen vi hade juh fett kul den daaan annars :D <333333

2009-07-01 @ 21:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0