svar ;)

hejj alla underbara ;)
nu ska ni få svar på era gulliga frågor :D

Johana Carlsson<3
vad hatar du mäst (aa)<3;                                                                                                                                                                  
jag hatar falska människor , och dom som sviker / sårar.

Matte<3
vad älskar du mäst(a)<3;
jag älskar en person jävliigt mkt , för de är den jag kan lita på määst;D
men jag älskar ganska många elr jah typ dom som står närmast :)<3

Jonte ;D
vem är du kär i (a)<3;
Matte såklart :)<3

Melissa F<3
om den personen som betyde mäst för dej bah lämna dej , va skulle du göra <3;
jag skulle bli rejält sårad , (?)

Linn <3
hur mkt betyder jag för dej , och vad tänkte du när vi inte fick vara m varandra ?;
ojj asså vet nt direkt hur jag ska beskriva däh.
jag blev skit arg och sårad.

Samira<3
om din vän elr pojkvän stog på en bro , va skulle du göra <3 ;

jag skulle såklart försöka ta bort personen därifrån och prata m den  , så man kunde lösa det ifall att de var ett problem .

Isabella <3
hur ofta skriver du blogg ?<3;
jag skriver då , jag har nått att skriva om elr när jag sitter framför datan ;)

tessan<3
om du saknar ngn va gör dudå? <3;
försöker träffa personen , typ vet nt olika :P

Gulnaz;
jag tar avstånd och är m ngn annan och är kall. ( nu kanske tycker att jag är bitch när jag säger så , men lixxom jag hatar verkligen falska personer)
tänker nt nämna något namn , men de är en person som älskar att sår a folkk.
jah jag är jävligt lycklig ;)

jonte ponte
har du tappat din oskuld :) ;
nejj jonte , de har jag nt .

oscar .
gåru på utsidan elr insidan..... (a)<3;
jag går faktiist på båda , men lite mera på insidan .
men de är juh brah om den ser brah ut :D

Emma hallberg.
om din bästa vän baxa din kille , va skulle du göra <3;

asså jag skulle bli skit arg , på både min vän och min kille.
men jag vet faktist nit riktigt.




ni får gärna fråga mera frågor , FRÅGA PÅ!

Kommentarer
Postat av: M@tt3<3

Naaaaajjjs ;D

2009-07-07 @ 22:39:46
Postat av: malin

självklart ;)<3

2009-07-07 @ 22:43:36
Postat av: cecilie ♥

har jag rätt i det jag skrev i mitt senaste inlägg?

säg gärna vad ni tycker! ♥

2009-07-07 @ 22:54:22
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0