min gulliga onsdaag :D

heeii alla :D
asså jag vete vad jag ska skriiva .
okej ni får veta litee om min gulliga daah ,
först vaknade jag typ vid halv 10 , gick upp och åt frukost sen duscha jah . Sen efter de giick jag och mötte matte och lilla Linn , men sen gick alla hem vid typ 1 -.-<3sen träffades vi igen vid typ 4 :D sen då var linn och linda vi berghamsbrygga så jag och matte gick dit för att möta dom . sen linn tviinga mej att bada me klädderna :D
sen skulle matte hem och äta , sen asså jag och linn är så bääst att vi fick en grattis pizza :D
sen mötte jag matte , och var lite m han , linn skulle vara m oss , men hon palla inte och då var jag me matte :P
MEN MATTE ÄR FJORTIIZZ FAST HAN SÄGER ATT HAN INTE ÄR DE (aaaaa)<33
men nu sitter jag hära framför tv:en och datan , hahahha jag tittar på min stora kärlek , jag har sätt den föruut men den e rollig :) men om ni vill veta så äre på tv6 :D
ajaa nås på luren , puss!


Kommentarer
Postat av: linn

malin du glömde och skriva om vårt mosskrig!!!:D

2009-07-02 @ 09:21:31
URL: http://perfeekt.blogg.se/
Postat av: Johana Carlsson <33

thihihihi gullig onsdaag älskk :D<3333

2009-07-03 @ 23:17:21
Postat av: M@tt3<3

M@tt3 vaaar meed typ hela dagen (aaaaa) <3

2009-07-03 @ 23:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0