'

torsdag:
först vaknade jag vid typ halv tio jippi -.- sen gick jag upp och åt frukost sen duscha jag  och sen fixa mej .
sen ringde linn och fråga om jag ville göra nått , och då träffades vi ,sen kom matte ;D
sen typ minns jag nt vad vi gjorde men vi hittade på nått ,
juste hihihi vi var vid villastan .
sen ringde jonas t matte och fårga om matte ville göra nått , sen så var jonas m oss .
sen gick vi t orion ;D hahah matte och jonas åt pizza men jag och linn drack cola :D
asså jag typ höll på att dö åt hans skämt ,
sen efter d gick vi t berghamsbrygga eller en litenbitifrån en privat brygga :P men jag och linn badade nt utan matte och jonas bada ;)
sen kom deras kompisar , sen gick jag och linn .
sen typ gick vi runt och flumma lite :D

fredag:
Idaah vaknade jag av åskan jippi .
sen gick jag upp och åt frukost , sen fixa mejj .
sen fråga linn om vi kunde göra nått och sen vi typ halv elva mötte jag linn , sen kom matte :D
 och då gick vi till min jättefina D**** :D ahhha :*
sen typ skulle matte och hans kompisar bada , och då typ skulle dom göra de .
men jag och linn var tvungna att tagga .
sen efter de gick jag och linn t berghamsbryga och bada m kläderna på ;)
sen typ gick vi t gula krogen :)
sen efter de träffa jag och linn matte och fl  x'd
sen typ tappa jag mina nycklar vad jag är duktiig men jag hittade dom (aa)
efter d skulle linn hem och då avr jag lite m matte , sen tagga jag oxå hem , sen hemma hände lite saker =(

kiss and hugges :D<3


Kommentarer
Postat av: Andreas Årzén

Trevligt! :)



Du, jag har frågestund i min blogg och det vorre jätte kul om du kanske hade en eller annan fråga att ställa, om du vill alltså hehe. Skulle vara kul :)



Hoppas du får en riktigt bra lördag så hörs vi snart igen! // Andreas

2009-07-04 @ 13:40:53
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0